امروز: 1405/04/03 ساعت : 00:25
  • جامعه
  • مصاحبه
  •  قاطعانه با احتکار و گران‌فروشی برخورد می‌کنیم

    فرماندار زنجان:

     قاطعانه با احتکار و گران‌فروشی برخورد می‌کنیم

    فرماندار شهرستان زنجان با تأکید بر تشدید نظارت بر بازار، گفت: با هرگونه احتکار، گران‌فروشی و کم‌فروشی برخورد قاطع و بدون اغماض انجام خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار ایرنا، علی کاظمی در بازدید میدانی از انبارها، مراکز پخش و فروشگاه‌های عرضه کالا در شهر زنجان روند توزیع کالا، نحوه عرضه اقلام اساسی و وضعیت قیمت‌ها در سطح بازار را مورد ارزیابی قرار داد. وی در این بازدید با اشاره به اهمیت حفظ آرامش بازار و صیانت از حقوق شهروندان اظهار کرد: نظارت مستمر بر بازار و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده اقتصادی از اولویت‌های اصلی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهرستان است و در این زمینه هیچگونه مماشاتی با متخلفان صورت نخواهد گرفت. فرماندار زنجان افزود: برخی افراد سودجو ممکن است با احتکار کالا یا افزایش غیرقانونی قیمت‌ها درصدد ایجاد اخلال در بازار و سوءاستفاده از نیاز مردم باشند که دستگاه‌های مسئول با چنین تخلفاتی برخورد قانونی و قاطع خواهند داشت. کاظمی همچنین با تأکید بر ضرورت همکاری میان دستگاه‌های نظارتی و مشارکت عمومی مردم در کنترل بازار، گفت: نظارت مردمی نقش مؤثری در شناسایی سریع تخلفات و برخورد به‌موقع با متخلفان دارد و شهروندان می‌توانند با گزارش موارد مشکوک، به ساماندهی بازار کمک کنند. وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و یا عرضه خارج از شبکه، موضوع را از طریق سامانه‌ها و شماره‌های ۱۲۴، ۱۳۵ و ۱۳۶ به مراجع ذی‌صلاح اطلاع دهند. فرماندار زنجان تأکید کرد: بازدیدهای میدانی و نظارت بر بازار به صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا از تأمین مناسب کالاهای مورد نیاز مردم و ثبات قیمت‌ها اطمینان حاصل شود.

    پیام زنجان

    ثبت دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *